Scholarship til IGMA - International Guild of Miniatures Artisan

Så heldig at jeg igår fik mail fra IGMA om at jeg er en ud af 4 der har fået et scholarship til deres sommerskole i Castine, Maine i juni 2017. Med nogle af verdens bedste kunstnere indenfor miniature. Helt utroligt så glad jeg er for den mulighed. heruder kommer billeder af de projekter jeg havde udvalgt til min ansøgning. Med ansøgningen skulle vedlægges: Beskrivelse og fotos af 6 helt igennem egne projekter. Fra ide til udførelse.


Beach House

Victoriansk mini drivhus/Victorian mini cloché.



Køkkenet i Beach House: Vægge beklædt med profilbrædder. 
Køkkenbord lavet efter mit eget HTH skuffe køkken. Lavet i birketræ.
The kitchen in the Beach House. Walls are with profile boards. 
Kitchen table after my own HTH Kitchen with drawers. Made in birch wood.



Gammel engelsk trillebør, set i "Great Dixter".
Old English wheelbarrow seen at "Great Dixter".



Nærbillede af køkkenbord i Beach House.
Close up of the kitchen table from the Beach House".

Slagbænke inspireret af gamle svenske.
Wooden benches inspired from old Swedish ones.

Pottingwall med drivbænk foran og Haws vandkande.
Pottingwall with garden frame and Haws watering can in front.


Bistade lavet udfra original 1:1 tegning fra Dansk Biavler Forening.
Derefter scaleret ned til 1:12.
Bee hive made after original 1:1 drawing from The Danish Bee-keepers Association. Scale 1:12



Kommentarer

  1. Tillykke! Hvor er det flot altsammen, jeg håber at du får stor glæde af sommerskolen:-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag