Dukkehus festival 2016 i Farum

Som jeg tidligere har skrevet var det første gang jeg deltog med stand på Dukkehus festivalen i Farum - og det bliver ikke sidste gang :-) Mine miniatures blev taget godt imod og salget gik ikke så ringe endda. Især mine kits med lanterner var populære og de små drivbænke. Der var en god stemning iblandt os udstillere og jeg havde fornøjelsen at stå ved siden af bl.a. Stella fra Holland og hendes familie incl. lille hund. Nogle af mine kits blev købt af Janny fra Art of Miniatures. De har nogle ret skønne kits og jeg faldt selvfølgelig for nogle af dem. 
Det er et stort arbejde at sætte sådan en stand op men så er det dejligt at man har en sød og hjælpsom ven Leif og en søn Robin, der  kom og hjalp med nedtagningen.
Desværre nåede jeg ikke at få taget så mange fotos af andres stande men det er svært at være to steder på en gang.

Sådan kom min stand til at se ud efter 6 timers arbejde.
                  
Et kig ind i potting shed med luxus lysekrone i bronze look.

                                   
 En sød italiensk dame kom hen til mig og spurgte: Have you seen, there´s a zebra in your conservatory?
    Ups nej det havde jeg ikke og så fik den ellers en stak gulerødder.
 
 


Så er der græskar til alle.

Et udsnit af Miniforeningens flotte havneprojekt med havnefoged Per i fuldt vigør.

 
                 
   Anne fra `Lilla Hjartat` med deres fine stand og skønne miniatures. Jeg måtte lige eje et par         fåreskindstæpper og en buket laksefarvede roser.




Kommentarer

  1. Kul att träffas och att du tyckte om mina saker.
    Hoppas vi ses nästa år. Kram Anne

    SvarSlet
  2. Helt sikkert vi ses igen :-) er så glad for mine smukke rosar og tæpperne. Minikram fra Hanna

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag